середа, 29 серпня 2018 р.

Борітеся поборете


                                                                                               Голові правління
                                                                                               ПАТ «Запоріжгаз»
                                                                                               Мізіку О.В.

Начальнику Токмацького відділення
ПАТ «Запоріжгаз»
Заставському Ю.Г.

Копія: Міському голові
Котелевському І.В.

Голови ОСББ «Вега»
Савчук Л.І.
м.Токмак, вул. Гоголя
буд. 108  кв. 6


                                                    Претензія

Від мешканців (споживачів газу) будинків № 108, 112, 114 по вул. Гоголя м. Токмак щодо  не відновлення газопостачання в будинках після закінчення виконання технічного ремонту системи газопостачання, розпочатого працівниками Токмацького відділення ПАТ «Запоріжгаз» ще 23.07.18 року. В результаті чого до цього часу (27.08.18 р) споживачам газ в квартири не подано, як ми вважаємо безпідставно.
Для розв’язання цього питання звернулись до керівництва газового господарства міста в особі головного інженера Крутько А.В. 20.08.18 р., який з розумінням поставився (бо ж обидві сторони зацікавлені як найшвидше розв’язати це спірне питання) і запросив нашого представника       Савчук Л.І. пройти до кабінету. Але це чомусь не сподобалось начальнику газового господарства Заставському Ю.Г., який увірвався до кабінету головного інженера, повів себе  як невихована, груба особа, а не керівник закладу, почав вимагати від нашого представника залишити приміщення кабінету, мотивуючи свою вимогу тим, що у головного інженера того дня  був неприйомний день і запропонував прийти 22.08.18 р. На цьому мирне вирішення питання закінчилось. А те, що така кількість сімей з малими дітьми та людьми похилого віку (загалом по місту 5 будинків) не мають можливості користуватись вже більше місяця газом  таким керівникам як Заставський Ю.Г. немає ніякого діла. Саме дякуючи таким горе-керівникам репутація Токмацького  та і в цілому ПАТ «Запоріжгаз» серед населення є дуже негативною. Тому змушені звернутись у письмовому вигляді.
Як виглядає ситуація на теперішній час щодо позиції газового господарства?
Не подачу  газу споживачам керівництво Токмацького відділення ПАТ «Запоріжгаз» аргументує тим, що вони не можуть подати газ в систему, яка нібито на протязі двох років не обслуговувалась бо, після вступу в дію Кодексу газорозподільчих систем, яким регламентовано запровадження розмежування цих  систем, газорозподільчі системи автоматично (самі по собі)взяли і розмежувались. На цій підставі Токмацьке газове господарство від тепер нібито не може обслуговувати прибудинкові системи газопостачання бо їм на це вже не виділяються кошти. Але це не відповідає дійсності. З моменту існування даної системи газопостачання  вона постійно обслуговувалась Токмацьким газовим господарством і повинна обслуговуватись до моменту  фактичного її розмежування, що вимагає документального підтвердження, а саме підписання Акту розмежування. Всупереч ствердженням керівництва газового господарства ці прибудинкові системи таки обслуговувались: в березні 2017 року на наших системах газопостачання було навіть замінено всі крани.
        Жодних інших обгрунтованих причин, що визначають порядок обмеження або припинення подачі газу споживачам не існує (глава 7, пункт 1).  Коли б вони ті причини були, то керівництво Токмацького відділення ПАТ «Запоріжгаз» мав би письмово повідомити нас не менше ніж за три доби до припинення (обмеження) газопостачання. При цьому в повідомленні мали б бути зазначені підстави та дата припинення газопостачання.
При припиненні (обмеженні) газопостачання складається акт в 2-х примірниках.
 Оскільки цього зроблено не було, то після закінчення виконання технічного ремонту системи газопостачання, газове господарство повинне було відновити газопостачання протягом 2-х робочих днів, що регламентує  пункт 6 глави 7 (Порядок обмеження розподілу газу споживачам).
Стає питання – то на якій же підставі Токмацьке газове господарство до цього часу не подало споживачам газ? Можливо на тій, що керівництвом цього закладу згаяно строкизапровадження розмежування систем, бо згідно вимог Кодексу воно мало здійснитись протягом двох років.
  А сталося це завдяки недбалому відношенню до виконання своїх обов’язків керівництва Токмацького відділення ПАТ «Запоріжгаз», у яких було достатньо часу для вирішення цього питання (минуло 2 роки і 7 місяців)з моменту виходу Кодексу газорозподільчих систем.
         Але до чого тут споживачі? Чому вони повинні бути заручниками  такого недбальства?
Виходячи із вищесказаного, споживачі газу будинків 108, 112, 114  по вулиці Гоголя вимагають від керівництва Токмацького відділення ПАТ «Запоріжгаз» невідкладно виконати свої зобов’язання, взяті на себе згідно вимог Договору постачання природного газу, підписаному ПАТ «Запоріжгаз» із кожним споживачем  газу будинків, про забезпечення безперервного постачання природного газу та забезпечення надання послуг належної якості (розділ VI, пункт 6.2, підпункт 1,2).
         В разі невиконання договірних зобов’язань, а саме – негайної подачі  споживачам природного газу будемо звертатись з вимогою відшкодування споживачам вартості або об’єму недовідпущеного газу та завданої матеріальної і моральної шкоди  в добровільному порядку – до ПАТ «Запоріжгаз» або в примусовому – до суду.
       За дорученням мешканців будинків 108, 112, 114 по вул. Гоголя м. Токмак:

                             Голова ОСББ «Вега»                                                      Л.І. Савчук

                             Голова ОСББ «Троянда»                                              К.М. Калько

                             Голова ОСББ «Зоряний»                                              І.О. Федулов
27.08.2018 р.                                                                                                   

Немає коментарів:

Дописати коментар