четвер, 11 квітня 2019 р.

Побачене вразило: ціле кладовище тварин…


Цю статтю мене спонукав написати дивний, м'яко кажучи, випадок. Їхав на велосипеді через «Чапаєвський» парк у своїх справах. Увагу привернули якісь купки свіжої землі між деревами. Зупинився, підійшов ... Побачене вразило: ціле кладовище тварин. І це, можна вважати, в громадському місці. Адже у свята там поруч відпочивають люди, граються діти. Деякі поховання закриті металевими надгробками і навіть з намальованими православними хрестами, а це вже, мені здається, блюзнірство, чи святотатство, якщо завгодно.
Але і це ще не все. Коли я вже від'їжджав, до одного з поховань підійшла жінка і поклала квіти. Що можна сказати з цього приводу? Для багатьох домашні улюбленці стають повноправними членами сім'ї і смерть чотириногого друга для господарів дійсно важка втрата і я їх розумію. Але дозвольте, не закопувати ж в громадському місці з порушенням усіх санітарних норм. Упевнений, глибше одного штика лопатою не викопати - все переплетено корінням дерев. Далі піде літо, тепло, розкладання трупа, запахи, можлива інфекція. І чому через уподобання чиїхось повинні страждати навколишні? На мій погляд, дана ситуація нездорова.
Так, ситуація не стандартна. І що можна сказати, крім як звернутися до власників домашніх тварин: хочете зберегти пам'ять про домашнього улюбленця, хочете відвідувати його і покладати квіти? Та хоч склянку з горілкою ставте, ваше право, але не за рахунок зручності інших. Ідіть до керівництва міста, вимагайте, щоб виділили місце для поховання тварин, якщо у багатьох почала виникати така необхідність. Чи я не правий?: повідомляє Владимир Володимир у facebook.



Немає коментарів:

Дописати коментар