середа, 4 жовтня 2017 р.

Лист у редакцію: Про газ

Так вже сталося, що я, як спочатку тисячі, а тепер уже і мільйони моїх співвітчизників, в пошуках роботи, була змушена залишити свій дім, рідних і їхати поневірятися на чужину. До рідної оселі в Токмак повертаюся лише раз на рік на короткий час – відпочити, набратися нових сил з рідної землі… Так було й цього разу, та замість так очікуваного відпочинку на мене чекала велика неприємність – відключили природній газ до мого будинку, поки я була відсутня. Боргів у мене немає, газам ніхто не користується, опалення відключене і опломбоване ще з минулого року, від`їзджаючи  я перекриваю доступ газу до плити – здається все повинно бути гаразд і ось тобі маєш – відключили! Я отримала стрес: «Чому?», «За що?» Кинувши на розпаковку валіз, втомлена подорожжю, голодна та знервована почвалала пішки до міста (проживаю на окраїні), а автобус самі знаєте як «ходить» у нашому місті. На лихо це сталося у неприймальний день Токмацького відділення ПАТ «Запоріжгаз», тож мені ледь не з боєм довелося пробиватися до керівника – Заставського Юрія Григоровича. Та це нічого не дало, посилаючись на свою зайнятість, він вирішувати мою справу у цей день відмовився. Зранку, наступного дня я знову вже була у приймальні, людей майже не було – всього три чоловіка. Все що мені вдалося дізнатися на прийомі у керівника – газ відключили через його виток з редуктора, але ніякого документа (акту) мені не показали. Пам`ятаю, що наприкінці літа 2016 року я викликала аварійну службу з причини витока газу через редуктор і тоді було замінено втулку, що до цього послугувала мені майже 9 років. Другий раз замінена втулка чомусь пропрацювала лише один місяць і до того - після її заміни газ було відключено. Тобто працівники газового господарства підписалися під тим, що вони або неякісно виконали ремонтні роботи, або мали вказівку від керівництва перекрити мені газопостачання до оселі. І взагалі – під час проведення ремонтних робіт акту про їх виконання та на відключення від газопостачання робітники не надали. Звідси мій висновок – газ відключили, щоби спонукати мене сплатити 200 гривень за нове підключення до мережі газопостачання. Але 200 - ми гривнями не обійшлося – з мене почали вимагати сплатити ще й 150 гривень за перевірку «тяги», пославшись на інструкції 2004 року. Я не розумію чому я мушу все це сплачувати, адже опалення будинку перекрите і опломбоване і в будинку взагалі ніхто не мешкає. Я у розпачі, тому і звертаюсь з цим листом до редакції газети.

В.Л.   

Немає коментарів:

Дописати коментар