вівторок, 21 серпня 2018 р.

І знову про газ: Точніше про його відсутність: Лист до редакції

Добрий день!
        Звертаються до Вас мешканці будинків №108, 112, 114, що знаходяться по  вул. Гоголя в м. Токмак Запорізької області. Свого часу, не від хорошого життя, а тому що набридло жити в принизливих умовах, сплачуючи в ЖЕК кошти і нічого натомість не маючи, почали створювати ОСББ, відповідно:
1) 10-квартирний буд.№ 108 в  2010р.  створив ОСББ «Вега;
2) 8-квартирний буд.№112  в  2009р.  створив ОСББ «Троянда»;
3) 8-квартирний буд.№114  в 2008р. створив ОСББ «Зоряний».
Так як на момент створення ОСББ в наших будинках, згідно закону, не були проведені капітальні ремонти, то й не було їх передано нам ні на баланс,ні в будь-який вид власності ( у всякому разі нам тоді це так пояснювали). Відповідно ніякої проектно-технічної документації на будинки теж нам не передавалось.  
23.07.2018р. працівниками Токмацького відділення  ПАТ «Запоріжгаз» весь мікрорайон було відключено від постачання природного газу під приводом проведення технічного ремонту системи газопостачання (тимчасове), але жодної інформації щодо того, на який час відключено подачу газу не надано (а повинні були б надати,бо це не аварійне відключення, а планове) - копія повідомлення додається.
В результаті чого ми вже місяць ,як не отримуємо газу, а в наших будинках все прив` язано до нього: і плити, і котли, і колонки. Тому  можна тільки уявити, як нелегко доводиться людям виживати в таких умовах, коли сім я, прийшовши з роботи (якщо вона у них є, бо далеко не кожний може цим похвалитись) повинна приготувати їжу, нагріти  воду для  санітарно-побутових потреб, а про якісь заготовки на зиму ми вже й не мріємо. А до того ж все це в 45-47 –градусну спеку, в квартирах із південної сторони будинків температура  підвищується до 35 градусів. Кондиціонери собі може дозволити далеко не кожен. В наших будинках в основному проживають пенсіонери , та й взагалі прості люди живуть дуже бідно.
27.09.2017р. Кабміном прийнято Постанову «Про надання статусу депресивної території місту Токмак Запорізької обл. в 2017р.(строком на 5 років), де безробіття саме високе (досягає 7,4%) , а середня заробітна плата –сама низька (складає 4,8 тис. гривен).
Так от далі про газ. Виявляється , щоб подати газ у квартири мешканцям будинків , голів ОСББ  змушують підписати Акти розмежування балансової належності та експлуатаційної відповідальності сторін між Оператором ГРМ та Власником  житлового будинку-копія акту додається.
Але ж голова ОСББ не має ніякого юридичного права підписувати цей акт , бо ОСББ не є власником будинку (будинок стоїть на балансі виконкому міста).Більше того прибудинкова система газопостачання не стоїть на балансі жодного  ОСББ , як зазначено в Акті розмежування. Свого часу замовником проведення цієї системи газопостачання виступав виконком міста , кошти сплачувались із Фонду розвитку міста Токмак. Отже ця система газопостачання належить виконавчому комітету міста.
Про це кожен голова ОСББ повідомив керівництво Токмацьких газовиків у Претензії ще 24.07.2018р. , але відповіді на неї ми до цього дня не отримали. Навідались із візитом до головного інженера Крутька А.В. прояснити ситуацію, де нам було заявлено , що виконком передав на баланс газовому господарству лише газорозподільчу систему , а прибудинкову систему газопостачання не передавав і потім направив нас до виконкому. На прийомі  у заступника міського голови Баглая О.М. ми дізнались , що , виявляється  , ніякої документації на прибудинкову систему газопостачання у виконкомі немає, і взагалі, газовики-це монополісти і виконком ніякого впливу на них не має , тому порадив нам звернутись до суду.
Розглядалось наше питання  і на депутатській комісії по життєзабезпеченню міста, де заступник міського голови Баглай О.М. заявив , що місто свого часу передало цю систему газопостачання повністю на баланс газовому господарству. Але не ті ,не інші документально підтвердити свою позицію не можуть , або не хочуть підняти архіви.
Нам тільки незрозуміло одне - чому люди повинні залишатись заручниками ситуації? Адже кожен власник квартири має договір з газовим господарством на поставку газу (квартири приватизовані). В 2006 році міське керівництво примусово змусило весь мікрорайон перейти на індивідуальне опалення, закривши котельню. ОСББ ж навпаки ніяких договірних відносин з газовим господарством не має , бо в своїй діяльності газом  не користується.
Головний інженер газового господарства , яке весь цей час обслуговувало прибудинкову систему газопостачання , пояснює не подачу газу тим , що нібито останні два роки система не обслуговувалась після виходу Кодексу газорозподільчих систем. Але ж саме по собі розмежування не сталося лише тільки тому , що вийшов Кодекс. Сам факт розмежування настає  лише після підписання Акту розмежування. Зі свого боку ми знаємо , що система таки обслуговувалась постійно. Більше того в березні 2017 р. нам навіть замінили всі крани на прибудинковій системі газопостачання.
З усього цього виходить ,що нам не поставляють газ безпідставно, грубо порушуючи договір.
20.08.2018р. голова ОСББ «Вега» Савчук Лідія Іванівна знову звернулась до головного інженера в газове господарство Крутька А.В. , який без будь-яких запитань запросив її до свого кабінету.  Але не пройшло і 10 хвилин розмови , як до кабінету увійшов начальник Токмацького відділення ПАТ «Запоріжгаз» Заставський Ю.Г. і безцеремонно почав вимагати від неї покинути кабінет , мотивуючи свою вимогу тим , що в головного інженера неприйомний день. Отаким чином у нас вирішуються питання.
 Тому ми звертаємось  за допомогою і  просимо Вас розібратися в ситуації, що склалася, і пояснити нам, чому і на яких підставах нас, як користувачів, відключають від газопостачання. Бо як  із усього видно ні нашій місцевій владі , ні місцевим газовикам ця справа не під силу.
За дорученням мешканців (споживачів) будинків №№108, 112, 114 по вул. Гоголя в м. Токмак
Голови ОСББ :  «Вега»                                                                        Л.І.Савчук
                             «Троянда»                                                                К.М.Калько
                             «Зоряний»                                                                І.О.Федулов

 22.08.2018р.  

                                                                  

2 коментарі:

  1. Не,можу,після,оплати 2 10 19 року.Знайти край на підключення.Заява дальше прийомноі не пішла т.б.(зникла)Спочатку пообіцяли знайти.Тепер,неділю як на звінки прийомна не відповідає.Звонила і на інші заява не поступала на підключеня.Чому свою роботу виконую вчасно?Хто несе за це відповідальність?У телефоні нема уже місця моіми звінками шукаючи щось здвинуть.Або підкажіть кому чи що робити

    ВідповістиВидалити
  2. Ще раз ідіть в приймальню, а ще краще до нового керівника, якщо ні - телефонуйте Контакт-центр (0612) 808-104

    ВідповістиВидалити